Kuva: Anton Reenpää/Tekniikan Maailma
Kaikkiin varastopyöriin rahoituskorko 0%. Vain 5 eur /kk laskutuspalkkio. Maksuaikaa 10-60 kk
Kuva: Anton Reenpää/Tekniikan Maailma
Tekniikan Maailma koeajoi Harley-Davidsonin Serial 1 -sähköpyörän. Mallistosta testipoljentaan päätyi kaupunkiajoon tarkoitettu Rush/CTY.
Positiivista huomiota testissä herätti erityisesti sähköpyörissä harvinainen automaattivaihteisto, jonka toteutus on Serial 1:ssä varsin onnistunut. "Vaihteisto toimii ajossa jatkuvasti ja on luonteeltaan portaaton. Ajaja ei siis havaitse minkäänlaisia pykäliä tai siirtymiä vaihteelta toiselle perinteisen polkupyörän vaihteiston tapaan," artikkelissa todetaan. "Brosen moottori ja Enviolo-napavaihde ovat -- toimiva paketti ja vieläpä hyvä sellainen, etenkin kaupunkiajon vaatimuksiin."
Kiitosta keräsivät myös sähköpyörän uniikki ulkonäkö ja tehokkaan Brose S Mag -moottorin avustusominaisuudet. Kokonaisuudessaan Tekniikan maailma kuvaa Serial 1:tä onnistuneeksi debyytiksi sähköpyörien alalla.
Lue artikkeli kokonaisuudessaan (tilaajille) ›